Cabres a fer BTT

Subgrup
Tipus
BTT
Dates
Dia, hora i lloc de sortida
Dissabte 11 de maig a les 8:40 al rellotge de l'estació de tren de Plaça Catalunya
Dia, hora i lloc de tornada
Dissabte 11 de maig a les 18:50 al rellotge de l'estació de tren de Plaça Catalunya
Descripció

Aquest dissabte farem l'última sotida de subgrup d'aquest curs!

Farem l'esperada sortida de BTT on anirem fins a Vic per fer una volta per les boniques pistes del seu voltant. Al migdia farem una paradeta per dinar i després seguirem pedalant fins completar la ruta circular.

Preu

18€

Material

Bambes i roba còmode per anar amb bicicleta, roba d'abrigar, ulleres de sol, aigua, casc, llums per la bicicleta, bicicleta en bon estat i càmara de recanvi (de la mida de la roda de la bicicleta). 

Àpats

Esmorzar, dinar i berenar

Observacions

Recordem que no es poden portar refrescs, walkmans, llaminadures o patates fregides. Si us plau, feu-nos arrivar el comprobant de pagament pel correu. Si algú te dificultat per aconseguir una bicicleta poseu-vos en contacte amb nosaltres i mirem de fer algo.

Data límit d'inscripció
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.