Escalada amb piolets a Montserrat
El següent cap de setmana, Glaceres i Piolets ens ajuntarem per anar a escalar a Montserrat! Dissabte agafarem el tren i el cremallera per arribar a Montserrat, on ens passarem el dia escalant.
Farem nit en una de les màgiques baumes que l'indret ens ofereix. Diumenge ens llevarem contemplant les espectaculars vistes de la serra i, amb l'energia dels rajos solars, seguirem escalant amb molta joia i alegria.
Finalment, baixarem caminant fins al tren, que ens tornarà a Barcelona.
25€
Roba còmoda per caminar i escalar! Roba d’abric i de pluja (cobertor per a la motxilla i impermeable), ulleres de sol, crema solar, sac de dormir, funda de bivac, manta tèrmica, màrfega, frontal i aigua (mínim 2L, penseu que a Montserrat no tindrem aigua en tot el cap de setmana).
Material d’escalada: CASC, ARNÈS i PEUS DE GAT. (Si en teniu, porteu-ne).
Tots els àpats del cap de setmana.
Recordeu que no es poden portar rellotges, mòbils ni altres aparells electrònics.
El pagament de la sortida es realitza mitjançant un ingrés al compte de SIM. Poseu el nom de l'infant i del grup al remitent.